23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

7-Eleven satser på mere sundhed og økologi

I samarbejde med Aurion og Hanegal lancerer 7-Eleven nu økologiske Baby Bite. Samtidig lancerer kæden også to nye nøglehulsmærkede salater.








Økologiske Baby Bites





Sunde salater



Det er ikke længe siden at Lêlê salater, friske Ready To Eat frugt og økologiske GRØD landede hos 7-Eleven. Nu er conveniencekæden klar til at lancerer nye sunde alternativer til folk på farten. Det sker som led i 7-Elevens quality convenience-strategi om at øge antallet af lokalt producerede og økologiske produkter i kædens 195 butikker. 7-Elevens Baby Bites kommer fremover også i en økologisk udgave. De nye økologiske pølsehorn er kommet i stand i samarbejde med det økologiske bageri Aurion, som leverer økologisk ølandshvede (25 %) samt Hanegal, der har udviklet en økologisk pølse specielt til 7-Elevens pølsehorn. 7-Eleven introducerer samtidig nye sunde nøglehulsmærkede salater, som supplement til salaterne fra LêLê. De to nye varianter er en vegetarisk asiatisk salat og en New York salat.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.376